کم پتاسیم رژیم غذایی برای بیماران نارسایی کلیه

جمعه 25 بهمن 1392
ن : lafee

کم پتاسیم رژیم غذایی برای بیماران نارسایی کلیه

کم پتاسیم رژیم غذایی برای بیماران نارسایی کلیه

بیشتر، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید به دنبال یک رژیم غذایی سخت و سالم نگه دارید . در این مقاله، شما برخی از اطلاعات دقیق در مورد رژیم غذایی کم پتاسیم برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است.

اثر پتاسیم در بدن انسان

پتاسیم جزء بدن ما است و می توان آن را در بسیاری از غذاها یافت می شود. و آن را گزارش داده است که این ماده با بسیاری از توابع، از جمله ، حفظ تعادل اسید و باز ، نگه داشتن تحریک پذیری عصبی و عضلانی و ضربان قلب به طور منظم مفید وقف.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید به دنبال یک رژیم غذایی کم پتاسیم ؟

کلیه سالم به عنوان عالی خون پاک کننده ها در نظر گرفته، و آنها می توانند تعادل الکترولیتی آب و تعادل اسید و باز توسط مواد زائد دفع ، سموم ، مایع اضافی از بدن حفظ کند.

با این حال، در نارسایی کلیه ، کلیه های آسیب دیده موفق به انجام این کار خود را به اندازه کافی در این مورد ، از پتاسیم اضافی در بدن ایجاد ، و در نتیجه سطح پتاسیم بالا است. و سطح پتاسیم بالا ممکن است به ضربان نامنظم قلب منجر شود، باعث تحریک ماهیچه ها و سیستم عصبی ، و غیره و به همین دلیل رژیم غذایی کم پتاسیم برای افراد مبتلا به نارسایی کلیوی ضروری است.

چگونه به پیروی از یک رژیم کم پتاسیم ؟

کارشناسان در مرکز ما نشان می دهد که بیماران می توانند اثرات ذکر شده در بالا از این اتفاق، با حذف مقدار پتاسیم در رژیم غذایی آنها جلوگیری می کند. و موارد زیر غذاهایی که باید محدود شوند عبارتند از:

سبزیجات : اسفناج ، سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین ، هویج، ساقه بامبو ، گل کلم، گوجه فرنگی، و غیره

میوه ها: پاپایا ، کیوی، انگور ، پرتقال، موز ، انبه، نارگیل، انار و غیره.

دیگران : جایگزین های نمک، شکلات ، لوبیا ، ماست ، آجیل و غیره.

برای خلاصه کردن، هر بیمار نارسایی کلیه را به دنبال رژیم غذایی کم پتاسیم . این بستگی به وضعیت و گزارش آزمون بستگی دارد، اگر شما هیچ ایده ای در مورد این ، فراموش نکنید که ما همیشه اینجا برای کمک به . شما می توانید با ما از طریق ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com بلافاصله به اطلاع .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کم پتاسیم رژیم غذایی برای بیماران نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.